07 november 2006

Tillbaka från Karmelitland

Som väntat var helgen på Karmelgården alldeles underbar på alla sätt. Och som väntat var det ingen höjdare att igår slängas in i universitetsstudierna igen, som hade varit nog så krävande även om jag inte dessutom hade haft två missade dagar att ta igen. På grund av detta kommer jag inte att prioritera mitt bloggande under den närmaste framtiden. Men om jag kommer på något riktigt intressant att skriva om som jag tror att mina läsare skulle kunna vara intresserade av och dessutom får en ledig kväll någon gång så kanske det blir av (låter ungefär som Skalmans standardsvar på frågan om när han tänker gifta sig). Ha det så bra allesammans och Gud välsigne er.

"Ett har jag begärt av Herren, efter det strävar jag: att jag må få bo i Herrens hus i alla mina livsdagar, för att skåda Herrens ljuvlighet och betrakta hans tempel." (Ps 27:4)

1 Comments:

At 11:48 em, Anonymous Anonym said...

Åh. Jag skulle vilja höra mer om reträtten. Men jag kan för all del fråga ut dig när vi ses igen. Lycka till med studierna. GVD!

 

Skicka en kommentar

<< Home